Ramadhan 2015 is coming

Salam.

Alhamdulillah syukur sangat sebab dipanjangkan umur untuk menyambut Ramadhan buat kali ke 22. InsyaAllah harap tahun depan dapat berjumpa dengan bulan mulia ni lagi. Memang tak dinafikan masa tu berlalu cepat sangat. Rasa macam 'eh nak puasa dah ?' . Terasa macam baru je lagi habis raya. Lol. Tipu sangat la tu. 

Ye la setiap orang mesti mengharapkan Ramadhan kali ni lebih baik dari sebelumnya kan. Me too la. Banyak kelebihan bulan Ramadhan ni. Antara penyebab aku suka bulan puasa ni dari sudut lain adalah aku boleh kurus. Yeayyy ! Aku pernah turun 2kg sebab puasa sebulan. Gila kau kemain lagi happynya aku. Muahaha. I iz sukaaaaaaa. 



Marilah sesama kita amalkan. Aku harap aku mampu buat semua dengan penuh istiqamah. InsyaAllah.


Tetiba dapat email dari bos. Yeayyy ! I iz sukaaaaaaaa. Thanks bos. Jadi jakun jap pasal tahun lepas 1st time puasa time kerja. Tapi waktu kerja sama je. Tahun ni spesial sikit. Alhamdulillah. 

Aku kan dah bertukar menjadi hulk. Sikit2 angin. Mood swing gituuu. Jadi aku harap Ramadhan kali ni boleh membantu aku untuk mengurangkan baran yang ntah pape tu. InsyaAllah. I miss my old me yang penuh dengan kelembutan. Cewahhh. Nak ubah apa yang patut. Dari segi dalaman la. Bila dalaman dah ok baru ubah luaran. Slow2. Ok bye. Salam Ramadhan uolls. 

*sahur nanti nak masak apa eh. amboi awalnya fikir. hihi

Thanks for reading !

Comments