Are you ready ?

Yes i'm ready !

Berdebor pulak rasa sebab esok my 1st class for PJJ. Hehe over tau. Macam tak pernah study je sebelum ni kan. Mestilah berdebor. Tempat baru kot. Pastu semalam aku macam tergerak hati la nak buka i-class (forum untuk students). Sekali bila aku buka, ohmakkauu banyaknya quiz yang aku tak jawab. Kelam kabut siapkan semalam untuk semua subjek walaupun dateline dah lepas. Haha. Ada 1 subjek tu lecturer post 1st quiz hujung bulan 2. Aku macam @#$%^#. Apakah ? Terpinga2 jap. Ala baru 1st time kan. Masih belum terbiasa lagi dengan benda2 camni. Macam culture shock gitu la. Pengajarannya lepas ni kena selalu on9 la. Siap set reminder uolls kat fon. Haha. Kalau terlepas juga tak tau la nak cakap apa. 


'Ayuh kembali ke sekolah, ayuhhhhh !!'. Rasa macam nak masuk sekolah je masa beli alatan tulis ni. Haha. Seperti sedia maklum tahun 2014 tu kan banjir. Jadinya semua alatan tulis, buku2, notes masa study Diploma dulu dah terendam dek banjir. Takde yang terselamat pun. Sedih ok. Tak sempat nak tunjuk peta minda warna warni yang aku buat masa Diploma dulu dekat bakal anak2. Ehh *bunyi cengkerik*


Terima kasih kasut sebab dah berkhidmat dengan jayanya selama setahun lebih. Selama setahun lebih, ni je la sepasang kasut flat yang aku ada. Kasut ni boleh pulak terkopak camtu masa kat kenduri kak nurul. Ciss. Aku ni kalau nak beli kasut baru, kena tunggu dia jadi terkopak, terkoyak camtu. Haha. Bukan kedekut, cuma macam buat apa nak beli banyak2 kan. Aku ni bukannya rajin sangat pun nak mengemas =P. Beli banyak2 nanti nak kena kemas selalu. Takde la membazir duit nak beli rak kasut banyak2. Disebabkan aku takde kasut nak pergi kelas ni, terpaksa la beli kasut baru. Blink2 uolls. Lebih kurang macam kasut pengantin tapi versi flat shoes. Warna putih pulak.

Jap. Aku nak story pasal study kan. Haha. Selingan sikit la story pasal kasut. 

Ok tu je. InsyaAllah nanti aku akan story pasal 1st class. Byeeeeee.

Thanks for reading !

Comments

Post a Comment