Happy Sunday

Salam !

Err maybe not-too-happy-sunday for me. 

Maybe antara korang ada yang keluar lepak dengan member, spend time dengan tersayang, berzumba sana sini. Well you gaiss are so lucky. LUCKY GAISSZZZ !


So this is how i spend my weekends -_______-

Bak kata lecturer, bila kau ambil keputusan untuk study PJJ, itu bermakna kau bersedia untuk mengorbankan banyak benda termasuk leisure time. Kalau yang pandai bahagikan masa dan berdisiplin memang takde hal la kan. Boleh je keluar lepak hujung minggu. Tapi aku tak la. Memang time weekends je la masa untuk aku meng'hamba'kan diri hadap segala assignments, notes, homeworks. Hari bekerja memang tak la walaupun hari2 tanam niat lepas balik kerja at least study 1 jam setengah. Yang hadooo. Memang ke laut la cite dia. Baru buka notes mata dah start ngantuk. Siot betul. Tengok fon cerah pulak mata. Dugaan betul. Sabo je la.

Tapi yang bagusnya sebab kelas selang seli so boleh la study time minggu yang takde kelas tu. Bila dah start study ni barulah rasa yang bahawasanya aku ni tak bersedia sepenuhnya pun nak korbankan semua benda yang aku buat sebelum2 ni. Mungkin boleh la kan nak buang semua anasir2 jahat yang menghasut tapi take time sikit la kot. Bukan senang ok nak ubah sikap yang kita dah biasa buat. Lagi2 penyakit malas dan suka bertangguh ni. Tak faham betul la asal aku ni payah sangat nak ubah 2 sikap tu. Haha. Kena mandi bunga dulu kot baru senang sikit berubah :P.

Member macam banyak kali la ajak lepak. Sorry gaiss. Bukan tak nak tapi aku rasa macam masa aku terhad sikit la sejak study ni. Cewahh over je kan. timebelumstudypunmemangjaranglepakhewhew. Mungkin time cuti sem boleh la kot nak lepak2. Pastu aku memang tak berapa gemar lepak time hari bekerja. Contoh macam lepas habis kerja kan. Aku balik kerja pun dah pukul 6 lebih. Malam je la masa untuk aku rehat. Dan study. Itu pun sempat hafal tajuk je la. Haha. Pastu sadaqallahhulazim. 

KENAPA KITA KENA STUDY ECONOMICS ??????
(dalam banyak2 subject, subject ni yang paling aku tak faham. haha. time dalam kelas, jasad je ada. roh melayang ntah ke mana. dah la 1st kelas woii)

Ok gaiss nak sambung buat assignment. Dan minum air rebusan notes economics yang direndam semalaman. Mana tau kot2nya boleh cepat faham sikit lagi2 bab lukis diagram ni. Ok just kidding. Buang masa je update blog ni :P

Thanks for reading and have a nice day ahead !

Comments