Selamat Hari Raya 1437H

Salam !

Selamat hari raya maaf zahir batin. Ampunkan segala salah silap sama ada secara perbuatan mahupun penulisan. Kadang2 rasa macam dah habis tapis ayat bila update 1 post/bercakap tapi rupanya ada lagi manusia yang lebih berhati tisu dari aku yang terasa dengan apa yang aku sampaikan. Maafkan hamba ya. Ihiks. 

Aku macam down sikit raya tahun ni sebab impian aku untuk menguruskan apa yang patut tak tercapai dannnnnn muka aku buat hal. Damn !! Puasa tahun ni aku menjalinkan hubungan yang sangat kuat dengan makanan. Haha. Deeply madly in love with food. Tenggelam V shape muka i tau. Hihi. Padahal memang takde shape pun. Petak je. Susah untuk say no kat makanan. Pastu raya pulak makanan ya ampun sedap2 belaka. Tapi aku malas nak fikir sangat pasal kurus ke apa janji aku dapat makan. Haha. Nikmati apa yang terhidang dengan mulut dan hati yang terbuka. Masa ni je la pun dapat merasa macam2. Tapi haruslah berpada2.

Pastu muka aku dah start naik mrs j. Bukan main sedap lagi dia dok berkampung kat muka aku. Ciss. Kalau naik banyak camtu maksudnya nak period la kan. Tapi apasal la masa mula2 nak raya. Time kemuncak tu. Jatuh self confidence aku bila tengok wajah2 orang lain yang kelihatan flawless di hari raya. Aku try cover pakai mekap. Ok la sikit. Dalam gambar kemain nampak bersih flawless noks. Realitinya krikk krikk.

Thanks pada kengkawan yang tiap2 tahun menceriakan raya aku. Tanpa korang hambar raya aku. Cewahh. Dan congrats wani for your engagement.


Selamat hari raya aidilfitri dari Adhura dan suami. Laki i ni memang suka lari tema. Ehh. #lambatlagidapatmerasaberayaberdua #sabarituseparuhdaripadaiman

Thanks for reading !

Comments