Wordless Wednesday


How I wish. Err ada tak sape2 nak sponsor :P


Who cares about the baju & tudung yang berkedut. Go wild bebeh ;P



Walaupun baru lepas kena stamp 2 minggu lepas :D



Investment in future :)




I want to travel as much as I can before married. InsyaAllah. Masa muda dan bertenaga ni syok sikit gi jalan

------

Mak abah aku jenis tak kisah aku nak gi mana asal tempat tu selamat dan pandai jaga diri. Serta tak guna duit diorang. Hahaha. Tapi tu bukan tiket untuk aku pergi kemana2 sesuka hati sebab aku ni perempuan. Izin diorang tu penting bagi melancarkan perjalanan. Yang pergi Korea ni pun, dah booking tiket flight, hostel semua baru aku bagitau diorang. Nasib baik diorang kasi. Pheww.

Pada asalnya aku ni takde la suka berjalan sebab buat perabih duit je. Tapi lepas pada trip ke Medan 2 tahun lepas, rasa seronok jugak gi travel ni. Dapat explore benda baru. At least setahun sekali pun dah ok. Tak kisah la dalam atau luar negara. Sama je. Dalam kategori 'travel' jugak. Hehe. Tu yang aku kumpul duit dan plan trip ke Korea. Yang pasal trip ke Korea tu nanti aku cerita. InsyaAllah. Saja je share quotes pasal travel ni. Pembakar semangat orang kata. Hihi.

Just for sharing:
3. For more lifehack about travel: http://www.lifehack.org/lifestyle/travel

Thanks for reading !

Comments