Part 6: 4th Class

Assalamualaikum !

Alhamdulillah, ahad lepas (4 Nov) telah berakhir sudah rasa resah gelisah tak cukup tidur rabak wehh. Aku pergi KL naik bas. Jadi memang agak letih la sebab 2 kali kena tukar train dan perjalanan dari stesen bas ke rumah member makan masa hampir sejam. 

Ada presentation individu subjek ELC590 (English). Nasib baik kelas pukul 4. So still ada masa untuk siapkan apa yang patut. Aku memang tak confident betul nak present sebab buat kerja last minute kan. Ntah kenapa aku nervous gila nak present sampai jantung macam nak terkeluar. Aku dapat rasakan memang kuat gila jantung berdegup kencang auchh. Haha. Dengan tak cukup tidur dan tak cukup rehat. Kepala aku macam nak pecah. Biji mata pula sampai dah timbul urat merah sebab tak cukup tidur kot. Mata panda tak payah cakap la. But who cares? Haha. Sebelum pergi kelas aku print outline speech, skrip dan article. K kena RM21. Hmmmmm takpe la.

 Aku orang ke 3 last yang present sebab tak confident la kan nak present awal2. Huhu. Bila dah habis present, lecturer akan tanya soalan. So dia tanya, jika diberi peluang adakah aku akan buat cosmetic surgery? My answer is yes. But it was then. Masa pergi Korea tahun 2016, aku tengok dengan mata kepala sendiri betapa strugglenya perempuan tu tahan sakit lepas surgery. Muka bengkak gila. Tak boleh makan, minum dan even tidur. She's my roommate. Maybe Japanese kot. Beauty is pain guysss. Lepas aku tengok dia, I changed my mind. Bersyukur la apa adanya. Biarlah rupa biasa2 je asal tak tanggung sakit dikemudian hari.


Semoga lulus. In Shaa Allah.



Kalau present tangan mesti keatas kebawah ketepi kedepan. Haha. I feel more confident bila banyak bergerak.


My favourite is bibimbap #selfreward

Masih berbaki 3 kelas, final and yeayyy I'm done with part 6. Semoga Allah permudahkan. In Shaa Allah.

Thanks for reading !

Comments