Zzzzzzzzzz

Hari ni memang betul2 plot twist.

1. Pendrive masuk virus
2. Tertidur (plan nak bangun pukul 3am tapi end up 6.30am baru bangun)
3. Kena panic attack sebab terlalu nervous, tak makan (ada darah rendah)
4. Cable phone and laptop tinggal dalam kereta. Kereta parking jauh. Kelas lagi 4 jam nak habis 


Bagi aku ini assignment paling sampah aku pernah buat sepanjang Diploma & Degree (walaupun lagi 3 sem nak habis). Serious talk. Kalau aku jadi lecturer, student hantar assignment macam ni memang aku campak balik kat diorang. Over kan. Sebab tu aku tak nak jadi cikgu or lecturer. Tibaaa. Actually aku macam agak teliti sikit bab format ni. Dari segi font, susunan & macam2 la. Biarlah assignment salah pun tapi format kena kemas. Tapi bila dah buat kerja last minute beginilah hasilnya. Kat laptop dah setting elok tapi bila nak print, format jadi lari sebab cucuk pendrive kat PC lain. Pakej kena virus. Nak edit beriya dah tak sempat. Arghhhh stress. Nasib kau la kan.

Ok tu je.

Byeeee.

Comments