Jan 1, 2020 ❤️

Assalamualaikum!

Happy New Year 2020! 🎉 *bunyibungaapi*

Aku pasti ramai antara korang yang dah senaraikan apa azam atau goals yang nak dicapai. Bagus la at least korang sedar apa tujuan hidup kan. Aku pun tak terkecuali. Cuma goals aku tahun ni bukanlah berbentuk materi misalnya nak beli kereta (checked), nak ada saving 10k, nak beli rumah dan sebagainya. Goals aku lebih kepada self growth. But honestly aku tak tahu nak mula dari mana. Ok nanti la fikir.

Aku plan tahun 2020 ni nak keluar dari zon selesa dan cuba buat benda yang baru. Plan tu dah ada cuma bila dah jadi nanti barulah aku share. Ihiks. Untuk tahun 2019 aku tak banyak sangat share pasal study, personal life and travel. Tak rajin la nak recap apa yang jadi sepanjang tahun lepas. Tapi Alhamdulillah banyak benda luar jangka berlaku. Aku sangat bersyukur. Jadi untuk tahun 2020 ni aku akan cuba untuk share sesuatu yang aku rasa bermanfaat. In Shaa Allah. Blog ni pun dah bertukar tema seiring dengan tahun baru. Gituu. 

Tahun 2020 ialah tahun yang sangat aku nantikan. Antaranya ialah In Shaa Allah aku bakal graduate degree setelah 4.5 tahun berPJJ. How time flies kan. Umur pun jangan la tanya dah berapa. Below 30 tu kira muda lagi la kan 🙊. Even ini baru 1 Jan tapi aku dapat merasakan this year gonna be my best year. In Shaa Allah. Tak sabar nak tunggu bulan 2 dan bulan 6. Semoga Allah permudahkan semuanya. 

Aku doakan semoga semua impian korang untuk tahun 2020 ini akan tercapai. In Shaa Allah. And don’t worry kalau apa yang kita impikan tu tak menjadi. Allah always has a better plan for us. Be positive and be grateful ok 😘


By Aida Azlin



Thanks for reading and have a nice day!

Comments