A random story about Ammar 💕

Malam tadi sebelum tidurkan Ammar, aku turun ke dapur sekejap. Biasanya dia akan nangis kalau aku tinggalkan dia sorang2 dalam bilik. Tapi waktu aku turun tu tak dengar pun suara dia menangis. Aku bayangkan dia tengah main la. So aku pun settlekan hal yang sepatutnya. 

Naik je ke bilik, aku buka pintu dan nampak dia tengah berdiri tepi dinding sambil pegang klip baju dalam keadaan muka tahan nangis. Aku pun terus peluk dia dan minta maaf sebab tinggalkan dia. Dia pun bila nampak muka aku terus nangis la. 

I’m sharing this story sebab aku rasa sedih sangat tengok dia tahan nangis tu. Macam ada berbagai perasaan yang dia pendam. Over tak aku sebagai mak anggap dia macam tu? 😅😂. Kalau dia nangis tanpa sebab atau aku termarah dia, aku akan terus peluk dia. The power of hug ni indescribable and it’s one of the best way to comfort someone. Even he’s just a toddler. Ada time dia tengah main, aku akan saja2 peluk dia. Mujur dia masih melayan.

Dia baru baik demam. Alhamdulillah. Anak ibu ni kuat. Kali ni demam tapi aktif. Biasanya melepet je. Ibu sayang Ammar sepenuh hati 💕

Budak suka menyelit 😂

Thanks for reading!

Comments